Telefon
WhatsApp
​AYDIN’IN ANNE ELİ, 17 İLÇENİN GELECEĞİ: ÖZLEM ÇERÇİOĞLU İLE HİZMETLE BÜYÜYEN BİR ŞEHİR!
Bizi Takip Edin

​Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde kentin dört bir yanında hayata geçirilen dev projeler, bir belediye hizmetinden öte, şehre duyulan derin bir aidiyetin yansıması olarak yükseliyor. ASKİ Genel Müdürlüğü eliyle Germencik’te hayata geçirilen 1 milyar 800 milyon Türk Lirası değerindeki dev içme suyu yatırımı, kentin geleceğine atılan en büyük imzalardan biri oluyor. 56 kilometre uzunluğundaki dev iletim hattı ve modern terfi merkezleriyle Germencik’in yarınlarını güvence altına alan bu vizyon, Söke’de de 77 milyon Türk Lirası yatırım bedelli yağmursuyu hattı çalışmasıyla kendini gösteriyor. Aydın Caddesi’nde bin 300 metrelik hat ve onlarca muayene bacasıyla yürütülen bu çalışmalar, tıpkı bir annenin evladını dış dünyadaki zorluklara karşı koruması gibi, şehri sağanak yağışlara ve altyapı sorunlarına karşı tam koruma altına alıyor.

​Şehrin Vitrinine Estetik ve Modern Dokunuş

​Hizmetin teknik gücü, kentin vitrini olan turizm bölgelerinde yerini zarif bir estetiğe bırakıyor. Didim’in dünyaca ünlü Altınkum Mahallesi Yalı Caddesi’nde ve Kuşadası’nın her bir köşesinde, Büyükşehir’in fidanlıklarında bir bebek gibi özenle büyütülen mevsimlik çiçekler toprağı süslüyor. Park ve Bahçeler ile Fen İşleri ekiplerinin gece gündüz demeden, mesai mefhumu gözetmeksizin yürüttüğü peyzaj ve bakım çalışmaları, Aydın’ı sadece beton ve asfaltın değil, rengarenk bir doğanın şehri haline getiriyor. Kuşadası İkiçeşmelik Mahallesi’nde 5 milyon 200 bin liralık yatırımla açılan sondaj kuyuları ve içme suyu şebekeleri ise, bu estetik güzelliğin arkasındaki sarsılmaz altyapı disiplinini bir kez daha kanıtlıyor.

​Vatandaşın Güveni: "Özlem Başkan Bizi Hiç Yanıltmadı"